ولایت فقیه معنای حقیقی جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام احمدی پیروی از ولایت فقیه را تنها راه حفظ جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ولایت فقیه معنای حقیقی جمهوری اسلامی است که در این سال ها نمود واقعی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید محمد احمدی» امروز(جمعه 12 فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری از ایام این ماه مبارک، گفت: در این ماه درهای جهنم بسته می شود و شیطان در زنجیر است و انسان باید مراقب باشد که مبادا مرتکب گناهی شود و این غل و زنجیر را باز کند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای شناسایی عیوب و برطرف کردن آن هاست، افزود: روزه داری برکات بسیاری در زندگی انسان دارد و انسان های ضعیف از نظر ایمان نمی توانند از این فرصت بهره ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر کسانی قادر به روزه گرفتن نیستند نباید به صورت علنی روزه خواری کنند، اظهار کرد: روزه خواری خشم الهی را در پی دارد و بر اساس روایات هر کس گناه خود را علنی کند خوار و ذلیل می شود.

 

حجت الاسلام احمدی با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خلاصه اسلام است که همواره به اصول و ارزش های اسلامی پایبند بوده و مرزبندی خود با دشمنان اسلام را همیشه حفظ کرده است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد پیروی از ولایت فقیه را تنها راه حفظ جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ولایت فقیه معنای حقیقی جمهوری اسلامی است که در این سال ها نمود واقعی داشته است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب چندین سال بر مسئله تولید و اشتغال تأکید دارند بنابراین باید آحاد مردم و مسئولین در راستای گسترش تولید کوشا باشند زیرا تنها راه خودکفایی تولید است.

 

کد خبر 1161895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha