لزوم توجه ویژه و خاص دولت به زیرساخت های آبادان

حجت الاسلام غبیشاوی بر لزوم توجه ویژه و خاص دولت به زیرساخت های آبادان تاکید کرد و گفت: مشکلات عمرانی آبادان زیبنده این شهر ملی نیست و نیاز به نگاه ملی برای رفع آن دارد که امیدواریم دولت مردمی سیزدهم، مشکلات زیرساختی آبادان را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اردند، «حجت‌ الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۱۲ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این روز با انتخاب بیش از ۹۸ درصد آرای مردم، مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زده شد که در دنیا چنین انتخابی بی سابقه بود.

 

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه اکنون مسئولیت مدیران در برابر مردم بیشتر شده است افزود: مردم انتظار مقابله با تبعیض و حقوق نجومی دارند که به یاری خدا در دولت سیزدهم این امر میسر خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور میهمانان نوروزی در آبادان و ابراز تاسف آنها از وضعیت این شهر تصریح کرد: برخی میهمانان نوروزی با دیدن شرایط فعلی عمرانی، خدماتی و رفاهی در آبادان افسوس خوردند و برای آنها چنین شرایطی جای تعجب داشت.

 

حجت الاسلام غبیشاوی بر لزوم توجه ویژه و خاص دولت به زیرساخت های آبادان تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه وعده‌های داده شده تاکنون اجرایی نشده، مشکلات عمرانی آبادان زیبنده این شهر ملی نیست و نیاز به نگاه ملی برای رفع آن دارد که امیدواریم دولت مردمی سیزدهم، مشکلات زیرساختی آبادان را برطرف کند.

 

وی اجرای مصوبات سفر مسئولان کشوری به این منطقه را خواستار شد و بیان کرد: در چند وقت اخیر شاهد سفر رئیس جمهور و سایر وزرا به منطقه بودیم که مصوباتی برای آبادان و خرمشهر به همراه داشت، لذا اجرای این مصوبات باید از طریق استان و سازمان منطقه آزاد اروند پیگیری شود تا با اجرای آن مردم تحول را احساس کنند.

 

امام جمعه آبادان در بخشی از سخنان خود، از گرانی قیمت‌ کالا در بازار این شهر انتقاد کرد و یاد آور شد: متاسفانه قیمت‌ها در آبادان و در آستانه ماه مبارک رمضان رو به افزایش است، لازم است برای برای کنترل قیمت‌ها، نظارت از سوی مسئولان و مردم تشدید شود تا سفره‌های مردم در ماه مبارک رمضان خالی نماند.

 

کد خبر 1161898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha