ملت ایران، مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه ملت ایران ۴۳ سال حافظ دین، قرآن و معارف الهی و همچنین سنت پیامبر اسلام بوده و هست، از ملت ایران به عنوان مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "رحیم مهدوی‌پور" امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: امروز روز صدور سند رسمی انقلاب اسلامی است و اگر دشمنان به انقلاب اسلامی هر اشکالی وارد کردند اما جرات نکردن بگویند انقلاب اسلامی نامشروع است.

امام جمعه موقت بجنورد، افزود: در عظمت این روز همین بس که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: اهمیت حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر هم که باشد، بیشتر است چراکه امام عصر هم خودش را برای اسلام فدا می کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ۴۳ سال حافظ دین، قرآن و معارف الهی و همچنین سنت پیامبر اسلام بوده و هست، از ملت ایران به عنوان مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی نام برد.

حجت الاسلام مهدوی پور به ۱۳ فروردین و روز طبیعت هم اشاره کرد و اظهارداشت: امیدواریم همانطور که طبیعت زلال و پاک است مردم هم صافی و زلالی طبیعت را در جانشان قرار دهند و باعث رنجش طبیعت نشوند.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با اظهار خرسندی از حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها بعد از تعطیلات نوروزی، بر تلاش برای تعلیم و تعلم فرزندان این آب و خاک تاکید کرد.

وی به نامگذاری سال هم اشاره کرد و از مسئولان خواست برای نجات کشور از رکود اقتصادی به فرامین رهبری جامه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین به ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تنها امتی که به این مهمانی دعوت شده‌اند، امت پیامبر است لذا باید قدر لحظه لحظه این ماه را بدانیم و با آمادگی کامل وارد این مهمانی شویم.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1161908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha