سند تحول مردمی در تیران و کرون اجرایی می شود/ افزایش اعتبارات تیران و کرون

محمدی کیا با اشاره به برنامه ابلاغی تحولی گفت: سند تحول مردمی در تیران و کرون اجرایی و متناسب با آن برنامه های شهرستان مدیریت می شود.

«علی محمدی کیا« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های مدیریت شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: سند تحول مردمی در تیران و کرون اجرایی و متناسب با آن برنامه های شهرستان مدیریت می شود.

 فرماندار تیران و کرون افزود: برنامه محوری و جلوگیری از روزمرگی مهمترین برنامه های پیش رو است که مدیران باید متناسب با آن پیش بروند.

 

وی ادامه داد: مشکلات و دغدغه های تیران و کرون در سفر استاندار و مدیران کل اصفهان  مطرح شده که اختصاص ردیف اعتباری استانی و ملی برای سال آینده تصویب و صورتجلسه آن به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وی احداث زیرگذر، مسیرهای مواصلاتی بین روستایی، گاز رسانی و تامین آب مورد نیاز و ایجاد شبکه را از مهمترین دغدغه ها و نیازهای بخش روستایی این شهرستان برشمرد

.

*افزایش اعتبارات تیران و کرون

 

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: بخشی از نیازهای این مناطق با اختصاص اعتبارات تملک و دارایی شهرستان رفع خواهد شد که در کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۱ این اقدام انجام می شود.

وی نبود پزشک متخصص در بیمارستان بهنیا برای خدمت رسانی به مردم را یکی از مهمترین دغدغه‌ها بیان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر در کنار پزشک عمومی، نیروی متخصص نیز حضور دارد و خدمات خاص ارائه می شود.

 

محمدی کیا همچنین از اختصاص اعتبار برای بخش مراقبت های ویژه این مرکز درمانی خبر داد و یادآورشد: با تامین این اعتبار تا پایان سال مالی کنونی و سال آینده، زمینه خدمت رسانی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال کاهش فاصله بین مردم و مسئولان است، تصریح کرد: استفاده عموم جامعه از امکانات کشور در دستور کار بوده و نباید حقوق مردم ضایع شود و همین موضوع سبب رضایتمندی را افزایش و مانع از رانت‌خواری خواهد شد

.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: همین رویکرد در تیران و کرون نیز وجود دارد و نباید مدیران دستگاه‌های اداری محیط متفاوتی برای خود و مردم ایجاد کنند و تمایز قائل شوند.

کد خبر 1161946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha