تردد روزانه ۱۷۶ هزار و ۵۳ خودرو از جاده های فارس

احمدی گفت: آمار تردد بین استانی از مسیر جاده های فارس در نوروز امسال نیز روزانه ۱۷۶ هزار و ۵۳ خودرو بوده که در مقایسه با سال قبل افزایش ۵۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید احمدی»، امروز (شنبه 13 فروردین) با اشاره به تردد خودروها در جاده های فارس  به خبرنگاران گفت: در روز 12 فروردین‌ شاهد تردد 174 هزار و 53 خودرو در جاده های استان بوده ایم که این آمار در مقایسه با سال قبل در همین زمان پنج درصد کاهش یافته است.

مدیر مرکز مدیریت راه ‌های‌ فارس ادامه داد: آمار تردد بین استانی از مسیر جاده های فارس در نوروز امسال نیز روزانه 176 هزار و 53 خودرو بوده که در مقایسه با سال قبل افزایش 58 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی در فارس از ابتدای طرح اجرای نوروزی تا 12 فروردین 312 هزار خودرو بوده سات و در تعطیلات نوروزی  امسال، 65 درصد خودرو‌ها از یک تا سه روز و 25 درصد بین سه تا هفت روز اقامت در فارس داشته‌ اند.

احمدی اعلام کرد: مسافران استان فارس اکثرا از استان‌ های بوشهر، اصفهان و هرمزگان بودند و از ابتدای طرح نوروزی تا 12 فروردین 176 سامانه سرعت سنج در محورهای فعال استان فعالیت داشتند و 807 هزار و 200 پلاک متخلف را به ثبت رسانده اند.

مدیر مرکز مدیریت راه های فارس ادامه داد: 6 درصد مجموع ترددهای فارس متعلق به خودرو‌های سنگین بوده‌ و یک میلیون و 20 هزار و 443 تردد خودروی سواری و وانت و 6 هزار و 441 تردد اتوبوس‌ ها از جاده های فارس در ایام نوروز صورت گرفته است.

احمدی تصریح کرد: علیرغم حجم بالای ترافیک در ورودی ‌های شهر شیراز، تردد از تمامی محور‌های مواصلاتی بدون مشکل در حال انجام است.

کد خبر 1161988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha