مشکل سرویس مدارس در جهرم حل می شود

احقاقی گفت: از مدیران اجرایی سرویس مدارس نیز خواسته‌ایم تا آمار مشخصی از تعداد خودروهای موردنیاز بر اساس متقاضیان سرویس ارائه کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروها را داشته و دغدغه والدین و مدارس را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «امین احقاقی»، امروز (شنبه ۱۳ فروردین) به خبرنگاران گفت: با توجه به حضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس از چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۱در مدارس شهرستان جهرم ، تشکیل کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون توسعه و منابع انسانی و پشتیبانی مدیریت آموزش وپرورش جهرم افزود: با توجه به فعالیت مجازی و نیمه حضوری قریب ۲ ساله دانش آموزان این امر با مشکل تأمین و ساماندهی  رانندگان روبروست که به همت و توجه ویژه مسئولین ذیربط نیازمند است.
 

وی بیان کرد: از مدیران اجرایی سرویس مدارس نیز خواسته‌ایم تا آمار مشخصی از تعداد خودروهای موردنیاز بر اساس متقاضیان سرویس ارائه کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروها را داشته و دغدغه والدین و مدارس را رفع کنیم.

 

احقاقی عنوان کرد: امیدواریم با جذب تعداد خودروی موردنیاز، مشکل رفت و آمد دانش آموزان  کامل رفع شود و با توجه به بازگشایی مدارس وقول مساعد مدیر عامل محترم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهرم در زمینه تامین رانندگان مجاز، با استفاده از تاکسی های شهری وتاکسی تلفنی تا حد زیادی مشکلات ایاب وذهاب دانش آموزان حل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از آنالیز قیمت و تصویب  نهایی توسط شورای شهر، مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کرایه بابت مسافت یک تا سه کیلومتر برای هر نفر سر نشین برای  کل مدت ۴۵روز فعالیت کلاسی  باقی مانده از سال تحصیلی تعیین شد که توسط متقاضیان سرویس قابل پرداخت است.

کد خبر 1161991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha