دبیرکل جهاد اسلامی: به عهد خود برای آزادی قدس پایبندیم

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب در سخنانی تاکید کرد که به عهد خود برای آزادی قدس پایبند هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، زیاد النخاله با اشاره به شهادت سه جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، گفت: مجاهدان بهترین الگوهای فداکاری و قهرمانی را در کرانه باختری به ثبت می‌رسانند.

وی افزود: این مجاهدان ما هستند که آینده را به دور از نشست‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترسیم می‌کنند.

دبیرکل جهاد اسلامی اضافه کرد: ما باید وصیت‌نامه شهدا را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم، با تمام ایمان مطلق خود که انشاءالله نصرت الهی انجام خواهد شد.

النخاله همچنین گفت: عزم و اراده مبارکی که در تمام کرانه باختری از شمال تا جنوب آن ساکن است، مجاهدان را می‌آفریند و شگفت انگیزترین الگوهای فداکاری و قهرمانی را به ثبت می‌رساند.

وی افزود: آنچه می‌آید بزرگتر است و رزمندگانی که با اراده و خون خود، روزهای غمگین ما را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه خودرو حامل سه جوان فلسطینی را در میدان عرابه شهر جنین با ده‌ها گلوله هدف قرار دادند و آنها را به شهادت رساندند.

عملیات استشهادی اخیر یک جوان فلسطینی در تل آویو که منجر به کشته شدن ۵ نفر شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد و فضای سیاسی که عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با تل آویو القا کرده بود را شکست.

کد خبر 1162025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha