ویژه برنامه های مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع)کرج به مناسبت ماه مهمانی خدا اعلام شد

حسین زاده با اعلام خبر برپایی ویژه برنامه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت ماه رمضان گفت: برپایی محفل انس با قرآن کریم و تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان محرومان از جمله برنامه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج است.

« مجتبی حسین زاده» در جریان برپایی ویژه برنامه های ماه رمضان با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی محفل انس با قرآن کریم و تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان محرومان از جمله برنامه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) کرج افزود: اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشاء از جمله برنامه های اصلی مسجد است همچنین نماز جماعت مغرب و عشاء یک ساعت بعد از افطار اقامه می شود. 

 

برپایی محفل جزءخوانی قرآن کریم  و بیان احکام ویژه بانوان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه مسجد، اقامه نماز قضا به جماعت و بیان معارف از  ساعت ۱۲ تا اذان ظهر از دیگر برنامه های محوری ایام ماه مهمانی خود با محوریت این مسجد است. 

 

به گفته وی، سخنرانی و بیان احکام و معارف بعد از نماز جماعت ظهر و عصر و نماز جماعت مغرب و عشاء،  جزء خوانی قرآن کریم جهت عموم و با حضور قاریان ممتاز همه روزه از ساعت ۶ تا ۷ عصر همچنین مراسم مناجات همراه با سخنرانی هر شب از ساعت ۹ شب و برپایی مراسم افطاری در مناسبت های خاص ویژه نوجوانان پسر و دختر برگزار می شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: از دیگر شاخص های برنامه ریزی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجدف تهیه اقلام مورد نیاز نیازمندان و توزیع آن در قالب بسته های معیشتی است. 

 

کد خبر 1162039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha