طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

صالحی گفت: با عنایت به تجارب موفق پویش اطعام مهدوی وکمک های مومنانه در طی دو سال گذشته، امسال نیز این رزمایش با تمام توان در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، اطعام مهدوی و به صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری، همدلی، نوع دوستی و انقاق است و احسان ونیکوکاری ویاری رساندن به محرومان و نیازمندان در این ماه پر فضیلت مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و از اهمیت وارزش معنوی بالایی برخورداراست.

 

روح اله صالحی با اشاره به ایجاد قرارگاه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان سال جاری، گفت: با عنایت به تجارب موفق پویش اطعام مهدوی وکمک های مومنانه در طی دو سال گذشته، امسال نیز این رزمایش با تمام توان در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، اطعام مهدوی و به صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی خواهد شد.

 

وی به دیگر برنامه های ویژه این ماه معنوی از جمله اجرای طرح مفتاح الجنه ودیدار با نیازمندان، اشاره کرد وگفت: اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور تفقد ودلجویی خیران نیک اندیش ومسئولان استانی از خانواده های عزیز تحت حمایت بوده و در این دیدار ها ضمن دلجویی عاطفی از مددجویان عزیزو اهداء کمک های نقدی وغیر نقدی  بخشی ازمشکلات مددجویان نیز بررسی وپیگیری می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری با بهره گیری از ظرفیت خیران ونیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان برنامه هایی همچون تهیه بسته های معیشتی ،تهیه واهدای غذای گرم، اطعام وافطاری ساده، جذب حامی برای فرزندان ایتام ومحسنین اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1162043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha