«برآستان جانان» عنوان ویژه برنامه افطار رادیو قرآن

شبكه رادیویی قرآن در لحظات ملكوتی اذان مغرب در ماه مبارك رمضان و در بهار قرآن ویژه برنامه " برآستان جانان" را به روی آنتن می برد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ ویژه برنامه افطار از سوی گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، با عنوان «برآستان جانان» هر روز ساعت ۱۵:۲۵ بصورت زنده با اجرای دكتر غلامرضا احمدی و دكتر مرتضی جوادی و به تهیه كنندگی سمیرا قنبری، فاطمه قاسم آبادی، سمیه خراج، محمد محمودی، مونا توسلی و فاطمه رحمانی پخش خواهد شد.

این برنامه با محوریت دعا خوانی و مناجات و با پخش ترتیل یك جزء قرآن كریم در هر روز به صورت ترتیل توسط ۴ مرتل به روی آنتن می رود.
بر اساس این گزارش این برنامه در روز جمعه ۱۲ فروردین ماه با مناجات خوانی حمید منتظر به استقبال ماه مبارك رمضان رفت ، علی قاسم آبادی به عنوان قاری و موذن مهمان ویژه این برنامه رادیویی بود.

همچنین "شكرخدا گودرزی" بازیگر و صداپیشه و "محمد بابایی" خواننده رسانه ملی از مهمانان این روز "بر آستان جانان" بودند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبكه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده رادیو قرآن باشند.
📻 fm ۱۰۰ mhz

آدرس صفحات رادیو قرآن در فضای مجازی:

🌐 www.radioquran.ir

instagram.com/radioquran_ir 🆔

instagram.com/jashnvareh۱۰۰ 🆔

http://sapp.ir/radioquran 🆔

https://www.aparat.com/radioquran.ir 🆔

کد خبر 1162054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha