مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی غبار روبی شد

حبیبی خویی گفت: غبار روبی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» آغاز شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: غبار روبی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» آغاز شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: غبارروبی و پاکیزه کردن مساجد در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، بهانه خوبی برای رهایی از گناهان و آلودگی های باطن است؛ چرا که سزاوار است پاک و طاهر به میهمانی خالق هستی برویم و به دور از هرگونه آلودگی و گناه، به غبارروبی دیوارها و چهل چراغ های مسجد، شستن فرش ها و حیاط مسجد و گردگیری محراب و منبر پرداخته می شود.

 

وی بابیان اینکه اعضای این کانون غبارروبی مساجد روستای خوی را قبل از ورود به ماه مبارک رمضان آغاز کردند ادامه داد: یکی از اصلی ترین اهداف ما سوق دادن مردم به سمت بهداشت و نظافت مساجد است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: جوانان کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» روستای خوی با سلایق و نگرش های مختلف علاقه مند به برگزاری امور مذهبی و دینی در ماه مبارک رمضان هستند.

 

حبیبی خویی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» روستای خوی در ماه رمضان برنامه جزء خوانی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) است گفت: نقش پذیری جوانان و برگزاری تفسیر قرآن برای رده سنی جوانان نوجوانان و اقشار مختلف از دیگر برنامه های کانون نور نبوی در ماه رمضان است.

 

کد خبر 1162071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha