سفره‌های افطاری ساده در مسجد جامع شاندرمن برپا می‌شود

حجت‌الاسلام فنایی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر شب سفره‌های افطاری ساده به مدد خیرین در مسجد جامع شاندرمن برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه مبارک هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء میزبان مردم روزه‌دار با سفره ساده افطاری هستیم که هزینه‌های این طرح توسط خیرین تامین می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن بر رواج افطاری ساده در جامعه تاکید کرد و افزود: برپایی افطاری ساده، سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده و باید فرهنگ افطاری ساده در جامعه و بین خانواده‏‌ها رواج یابد.

 

وی مهمترین ثمره برپایی سفره‌های افطاری ساده را تمرین ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: افطاری ساده در نقطه مقابل افطاری تکلف آمیز قرار دارد.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: برگزاری نمازهای جماعت یومیه، سخنرانی، تلاوت قرآن کریم و کلاس‌های ورزشی برای نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌های مسجد جامع شاندرمن در ماه مبارک رمضان است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن خاطرنشان کرد: فرصت ماه مبارک رمضان را باید غنیمت شمرد، زیرا هر ساعت این ماه بهترین ساعات شب‌ها بهترین شب‌ها و روزهایش بهترین روز‌ها و لحظاتش بهترین لحضات عمر است و خداوند در این ماه انسان را تکریم کرده و نفس‌ها ثواب تسبیح دارد و خواب انسان عبادت است 

 

کد خبر 1162115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha