حمایت از شرکت های دانش بنیان، زمینه‌ساز استقلال اقتصادی است

استاندار خراسان شمالی گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند زمینه‌ساز استقلال اقتصادی کشور باشد و در این زمینه باید تلاش کنیم تا شعار سال محقق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» امروز یک شنبه (14 فروردین ماه) در آیین نواختن زنگ آغاز فعالیت حضوری مدارس اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی» به درستی بر لزوم حل مشکلات و دغدغه اقتصاد و معیشت مردم تاکید کردند.

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حمایت از دانش و نخبگان افزود: اگر دانش به صورت عمقی فرا گرفته شود کاربردی و موثر واقع شده و مشکلات و آسیب ها بهتر برطرف می شود.

 

وی بیان کرد: دشمن با هجمه های زیادی فرزندان ما را هدف گرفته است و در این زمینه نقش معلمان بسیار حایز اهمیت است، معلمان باید به صورت تخصصی و با دانش کافی پاسخگوی سوالات دانش آموزان باشند.

 

«ابوالقاسم اکبری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین گفت: بر اساس تصمیم وزارتخانه و نیز مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش در مدارس از امروز به صورت حضوری است و اکنون بیش از دو هزار مدرسه پذیرای دانش آموزان است.

 

وی افزود: امروز بیش از ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در کلاس های درس حاضر شدند.

 

اکبری اظهارداشت: تا کنون ۹۸.۵ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان دُز اول و بیش از ۹۰‌ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

 

 

کد خبر 1162186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha