تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد

رفیعی با بیان اینکه معلمان، عنصر اصلی تربیت انسان‌های دلداده به اسلام و وطن هستند، گفت: تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در مراسم بازگشایی مدارس استان زنجان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته هیچ کشور پیشرفته‌ای آموزش را به‌خاطر کرونا تعطیل نکرده است و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آموزش را ادامه می‌دهند.

 

ابوالفضل رفیعی ادامه داد: طی انجام واکسیناسیون گسترده شرایطی فراهم آمد تا مدارس بازگشایی شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به فعالیت خود به‌صورت حضوری ادامه خواهند داد.

 

وی با یادآوری اینکه محصول آموزش‌وپرورش تربیت انسان‌های نسل آینده، اندیشمند، آینده‌ساز است و ازاین‌جهت بسیار اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و.. با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه پیدا کند و تمامی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس از ماسک استفاده کنند و پنجره کلاس‌ها به‌عنوان تهویه باز باشد.

 

رفیعی با تشکر از تلاش معلمان که عنصر اصلی تربیت انسان‌های دلداده به اسلام و وطن هستند، تصریح کرد: تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد.

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با بیان اینکه امروز خوشحالیم از این که اعلام می‌کنیم مدارس را به‌صورت کاملاً حضوری بازگشایی می‌کنیم، گفت: حتی در زمانی که کلاس به‌صورت ترکیبی برگزار می‌شد مدارس آن شور و شوق سابق را نداشت.

 

علی اسماعیلی ادامه داد: امروز در 14 فروردین پروژه مهر دیگری را رقم می‌زنیم و تمامی مدارس استان زنجان به چرخه آموزش حضوری برگشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان از زمان باقی‌مانده برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نهایت استفاده را کنند، ادامه داد: ما با تمام توان سعی کرده‌ایم شرایط را فراهم کنیم.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه زحمات تمامی معلمان در دوران همه‌گیری کرونا قابل تقدیر است، افزود: معلمان در زمان همه‌گیری کرونا از وقت خانواده می‌زند و از امکانات شخصی خود برای تدریس به دانش‌آموزان استفاده می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه ما معلمانی داشتیم که از روی تخت بیمارستان به دانش‌آموزانش تدریس می‌کرد، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان بودند که خود در بستر بیماری بودن اما اجازه نداند تعلیم‌وتربیت تعطیل شود.

 

اسماعیلی با بیان اینکه اولیا شرکای آموزشی ما در زمان همه‌گیری کرونا بودند، ابراز کرد: باید از مادران دانش‌آموزان به‌صورت ویژه تشکر شود چرا که بیشتر بار آموزش در خانه بر دوش مادران بود.

 

وی با بیان اینکه از این به بعد در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان شاد تدریس نخواهیم داشت، تصریح کرد: اما این پیام‌رسان را در دسترس نگه خواهیم داشت تا در زمان نیاز از آن استفاده کنیم.

            

کد خبر 1162239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha