زنگ بازگشایی حضوری مدارس در  فومن  نواخته شد

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس از امروز، ۱۴ فروردین آغاز شد و همزمان با سراسر کشور صبح امروز، مراسم آئین نواختن زنگ بازگشایی حضوری مدارس در شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، زنگ مدارس فومن همزمان با طلیعه بهار طبیعت و بهار قرآن با حضور مدیر آموزش و پرورش فومن و دانش‌‌آموزان به صورت نمادین در دبستان شاهد شهدای هدایت‌پناه نواخته شد.

 

«ایوب بیتا» در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغار بهار طبیعت، اظهار کرد: در اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا از امروز(یکشنبه، ۱۴ فروردین) فعالیت مدارس شهرستان به صورت تمام حضوری در 168 مدرسه آغاز و تمامی دانش آموزان در مدارس و کلاس های درس حاضر می شوند.

 

مدیرآموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه دانش آموزان به روال قبل از شرایط کرونا در پنج روز هفته در مدرسه حاضر و کلاس‌های درس بدون گروه بندی و با حضور کلیه دانش آموزان تشکیل خواهد شد افزود: 13 هزار 750 دانش آموز در564 کلاس درس فعالیت آموزشی خود را به صورت تمام حضوری آغاز کردند.

 

وی در ادامه با بیان این موضوع که با توجه به اقدامات توجیهی صورت گرفته، مدارس نیز باید مسایل بهداشتی را رعایت کنند خاطرنشان کرد: توصیه می کنیم که دانش آموزان در فرصت پیش رو نسبت به تزریق واکسن تکمیلی خود اقدام  کنند.

 

«موسی فکور» ضمن حضور در کلاس‌ها و عرض تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان به دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدارس، از زحمات معلمان در دوران شیوع بیماری کرونا و جهاد آنان در عدم تعطیلی جریان آموزش در کشور تشکر کرد.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه مطمئن باشید اگر احساس شود که خطری شما دانش آموزان را تهدید میکند فوری به روال تحصیل به حالت شرایط کرونایی در خواهد آمد افزود: باید قبول کرد کیفیت حضور در کلاس به صورت فیزیکی بالاتر از حضور در کلاس های مجازی است

 

وی خاطرنشان کرد: سلامتی دانش آموزان و تعلیم و تربیت آنان درکنار هم از اهمیت و اولویت بسیار برخوردار است و تمام تلاش خویش را برای توجه و اهتمام ویژه به آن‌ها بکارخواهیم گرفت.

 

کد خبر 1162240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha