۴ هزار و  ۴۶۲ نفر مسافر نوروزی در مدارس جهرم اسکان یافتند

نیکفر گفت: در ایام نوروز امسال تعداد چهار هزار و ۴۶۲ مسافر در بیش در مدارس شهرستان جهرم اسکان پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (یکشنبه ۱۴ فروردین) به خبرنگاران گفت: حسب دستور وزیر، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۲ روز آخر به صورت رایگان اجرا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: بر اساس آخرین آمار طرح اسکان فرهنگیان تا پایان دوازدهم فروردین ماه، چهار هزار ‌و ۴۶۲ در ۹۳۶ خانوار در ۹۰۵ کلاس درس از مدارس ستاد اسکان میهمانان نوروزی استفاده کرده‌اند که بیشترین میهمان را از استان اصفهان پذیرا بودیم.

 

وی عنوان کرد: پذیرش اسکان امسال نسبت به سال ۹۸، رشد هفت درصدی برخوردار بوده است و ۶۳ درصد از خدمات ارائه شده به همکاران فرهنگی و ۳۷ درصد از خدمات به سایر کارمندان دولت و آزاد ارائه شد.

 

وی گفت: ۱۲ نفر از پرسنل آموزش و پرورش جهرم در ستاد اسکان، پذیرش مسافران را به عهده داشتند و همچنین ۳۰ نفر از سرایداران عزیز میزبان این عزیزان بودند.

 

نیکفر خاطرنشان کرد: همچنین ۳۰ نفر از مدیران خدوم ما را در اجرای این طرح یاری کرده اند که زحمات شبانه روزی وایثار آنها قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد: آموزش وپرورش در طرح اسکان نوروزی با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات، در راستای رضایتمندی و طیب خاطر میهمانان نوروزی به ویژه فرهنگیان از ۳۰ مدرسه پایگاه پذیرش در قالب ۲۱۰ کلاس درس در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده کرد.

کد خبر 1162286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha