فعالیت‌ ویژه نماز ادارات خراسان جنوبی از طریق سامانه سجاده ارزیابی می شود

حجت الاسلام کمیلی گفت: تاکنون ۳۰۶ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی وارد سامانه سجاده شده و گزارش و مستندات ستاد اقامه نماز را برای ارزیابی بارگذاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسین کمیلی» عصر امروز (۱۴ فروردین) در نخستین نشست شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: نماز یک فریضه مهم و اصلی در دین اسلام است که شرط قبولی اعمال انسان است

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقامه نماز، گفت: برخی می‌گویند نماز هم مگر قابل ارزیابی است در حالیکه ولی امر ما مقام معظم رهبری در پیامی به اجلاسیه سیزدهم امر کردند نماز و آنچه حول محور آن است ارزیابی ‌شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان تا ۲۵ فروردین ماه جاری برای اصلاح برنامه‌ها فرصت دارند، افزود: تاکنون ۳۰۶ دستگاه اجرایی در استان وارد سامانه سجاده شده و گزارش و مستندات لازم برای ستاد اقامه نماز را بارگذاری کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه برخی جلسات در ادارات ختم به اذان شده و به احترام اذان خاتمه می‌یابد اما مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز حاضر نمی‌شوند در حالی که ابتدا باید مدیران عمل کنند و به سایر همکاران هم تاکید داشته باشند، ادامه داد: از مجموعه استانداری خواهش داریم در تمام ماموریت‌ها وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را مدنظر قرار دهند چرا که با نظارت مستمر و تذکر مشکلات این نمازخانه‌ها رفع خواهد شد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی متعددی در طول سال برگزار می شود، گفت: اجلاس استانی نماز سال ۱۴۰۰ در شهرستان طبس و اجلاس شهرستانی نماز در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد.

کد خبر 1162354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha