فعالیت حدود ۴۰۰ روحانی اعزامی و مستقر در کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام افتخاری به نقش مبلغین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰۰ روحانی اعزامی و مستقر در ایام ماه مبارک رمضان کارهای تبلیغی را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید رضا افتخاری» امروز در تشریح برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان گفت: مانند سال‌های گذشته مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار و این مراسم راس ساعت ۱۷ از شبکه استانی دنا به صورت زنده پخش می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در همه شهرستان‌ های استان کرسی‌ های تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: علاوه بر این برنامه‌ها، جزء خوانی قرآن کریم در خانه‌های قرآنی پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

حجت الاسلام افتخاری به نقش مبلغین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰۰ روحانی اعزامی و مستقر در ایام ماه مبارک رمضان کارهای تبلیغی را انجام خواهند داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه اختصاصی بانوان تعلیم و حرف‌آورد دو برنامه پیش‌بینی شده، به این طریق که بانوان نظرات خود را در خصوص آیات قرآن و استفاده آن در زندگی را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

 

وی گفت: با اقدامات خوب صورت گرفته بیماری کرونا تا حدودی فروکش کرده به همین دلیل همه مساجد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان باز هستند و علاوه بر برگزاری نماز، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیز برگزار می‌ شود.

 

کد خبر 1162389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha