ضرورت دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی در فضای مجازی

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن از راه فضای مجازی به دنبال ایجاد هجمه و صدمه زدن به کشورمان است گفت: اگر شهدا امروز در میان ما حضور داشتند از بستر فضای مجازی برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی استفاده می‌کردند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» عصر یکشنبه(۱۴ فروردین ) در یادواره جوان امروز و گرامیداشت دادستان شهید "ابوالحسن کریمی" جوان مجاهد انقلابی گیلان اظهار کرد: شهید ابوالحسن کریمی از سن جوانی برای انقلاب اسلامی و دین خدا گام برداشت و دغدغه داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بابیان اینکه یاران امام صادق(ع) و اکثر اصحاب امام زمان(عج) از جوانان هستند گفت: در شکل گیری انقلاب اسلامی نیز جوانان نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند و در تداوم آن و تحقق گام دوم انقلاب نیز بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

 

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان باید تمدن‌سازی کنند که پیوند نسل جوان با هویت‌ها و الگوهای انقلابی بسیار مهم است.

 

مهدوی با بیان اینکه شهید ابوالحسن کریمی جوانی انقلابی و هویت جدی گیلانی‌ها است اذعان کرد: کریمی جوانی بود که اوایل انقلاب اسلامی، فرماندار لاهیجان بوده و مجاهدت‌های بسیاری داشت.

 

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه ساده‌زیستی از ویژگی‌های اصلی این شهید بزرگوار بود تصریح کرد: مجاهدت در راه رفع شبهات و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

 

وی با اشاره به اینکه گیلانی‌ها از لحاظ تاریخ دین‌مداری و اظهار ارادت به ائمه اطهار(ع) سابقه‌ ارزشمندی دارند افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جوانانی در این خطه می‌زیستند که جریان‌سازی سیاسی اجتماعی می‌کردند و امروز جزو هویت ما هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به ضرورت مقابله با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن از راه فضای مجازی به دنبال ایجاد هجمه و صدمه زدن است لذا اگر شهدا امروز در میان ما حضور داشتند از بستر فضای مجازی برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی استفاده می‌کردند‌.

 

گفتنی است : شهید ابوالحسن کریمی در ۹ مرداد سال ۱۳۲۷ در شهر لاهیجان به دنیا آمد و در دوره پیش و پس از انقلاب اسلامی مجاهدت‌های بسیاری داشت شهید کریمی سرانجام پس از عمری خدمت و مجاهدت در راه خدا، در غروب ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۵ وقتی به تنهایی از مطبوعاتی فتح به سوی منزل باز می‌گشت در کنار مسجد گلشاهی مورد اصابت گلوله‌های منافقان قرار گرفت و در حالت سجده به زمین افتاد و به مقام رفیع شهادت رسید.

کد خبر 1162393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha