۳۰ بقعه چهارمحال و بختیاری میزبان طرح ضیافت الهی است

حجت الاسلام امیری گفت: ۳۰ بقعه شاخص چهارمحال و بختیاری میزبان طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان هستند.

حجت‌الاسلام «حسن امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ضیافت الهی مانند سال های پیش در 30 بقعه شاخص چهارمحال و بختیاری در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برپایی خیمه های معرفت در جوار بقاع متبرکه استان خبر داد و افزود: 20 مبلغ بومی و اعزامی در این خیمه ها مشاوره های دینی و مذهبی به مردم ارائه می کنند.

 

وی مناجات خوانی، تفسیر قرآن و برنامه‌های مناسبتی را از دیگر جنبه های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار کرد: در این طرح جزءخوانی قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت، کرسی‌های تفسیر و طرح افطاری ساده از محل نیات موقوفات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام امیری غرفه‌های کودک و نوجوان، پاسخگویی به مسائل شرعی، قرائت صحیح نماز و مشاوره را از جمله غرفه های طرح ضیافت در جوار بقاع متبرکه شاخص استان خواند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه استان از شب زنده داران لیالی قدر، تصریح کرد: در این شب ها برنامه های متنوعی برای شرکت کنندگان در این مراسم پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان در ایام نوروز نیز میزبان طرح آرامش بهاری بودند، خاطرنشان کرد: در این ایام حدود 70 هزار نفر بقاع استان را زیارت و در برنامه های این طرح شرکت کردند.

 

کد خبر 1162396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha