برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه قزوین

حجت الاسلام کریمی گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان قزوین پذیرای میهمانان خدا در طرح ضیافت الهی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین، حجت الاسلام «مرتضی کریمی» در جلسه کمیته استانی ضیافت الهی و ساماندهی منابع انسانی امامزادگان و بقاع متبرکه استان بیان کرد: 15 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان قزوین پذیرای میهمانان خدا در طرح ضیافت الهی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این طرح افزود: طرح ضیافت الهی با هدف تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان و با رویکرد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب های معنوی برگزار می شود.

 

وی افزود: امسال برنامه هایی از قبیل برنامه های قرآنی، معرفتی و تبلیغی، دعا و مناجات خوانی، برنامه های ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و برنامه های تفسیری که به صورت مسابقه ای برگزار می شود در این طرح در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام کریمی با اعلام اینکه امسال برنامه های قرآنی ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در بیش از 17 امامزاده در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصریح کرد: در اکثر امامزادگان این برنامه ها برگزار می شود و همچنین این برنامه در  امامزاده حسین(ع) به صورت زنده از شبکه های مجازی پخش می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برای محافل انس با قرآن، برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفته است و در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان این محافل با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی برگزار می شود.

 

کد خبر 1162460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha