تزریق ۶۴۲ دز واکسن کرونا توسط تیم های سیار در سیب و سوران

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تیم های سیار واکسیناسیون فعالیت داشته اند و در این مدت ۶۴۲ دز واکسن کرونا توسط تیم‌های سیار به مردم تزریق شده است.

ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱  با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صمت وشبکه بهداشت بیش از 700 بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و طبخ غذا، اماکن بین‌راهی، اقامتی و سامانه‌های آبرسانی صورت گرفته است

وی افزود: در این بازدید ها 37 اخطاریه برای  واحدهای صنفی صادر شده است و  بیش از هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

کرد ادامه داد: همچنین 8 واحد صنفی متخلف در شهرستان سیب و سوران به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی پلمپ شده است.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد نقص بهداشتی یا تخلف با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و موارد را برای پیگیری به بازرسان بهداشت محیط اعلام کنند.

به گفته رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران در ایام تعطیلات نوروزی تیم های سیار واکسیناسیون نیز فعالیت داشته اند و در این مدت ۶۴۲ دز واکسن کرونا توسط تیم های سیار به مردم تزریق شده است.

کد خبر 1162461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha