جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در شهرستان جهرم

شفعیان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در جهرم گفت: در حال حاضر ۳۰ معتاد در مرکز اقامتی میان مدت ساماندهی و نگهداری می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۱۵ فروردیندر بازدید از از مرکز اقامتی میان مدت رهایی از اعتیاد، گفت: در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و مصوبات اخیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت که همزمان با سراسر کشور در جهرم نیز از اسفند ماه آغاز شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: در اجرای این امر مهم نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی معتادان متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع آوری شده و به مرکز نگهداری تحویل داده شدند.

 

وی بیان کرد: این تعداد پس از غربالگری توسط دانشگاه علوم پزشکی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و همچنین بهزیستی اقدامات اولیه انجام شده و برای آنان پرونده تشکیل شد که در حال حاضر ۳۰ نفر در مرکز اقامتی میان مدت (کمپ) ساماندهی و نگهداری می شوند.

 

شفیعیان عنوان کرد: آنچه که بسیار حائز اهمیت است این است که در جهت آسیب شناسی و کاهش آسیب های اجتماعی همه دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند زیرا مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به تنهایی کار یک دستگاه نیست.

کد خبر 1162512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha