رزمایش «اطعام مهدوی» در خراسان شمالی آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: رزمایش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آغاز رزمایش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان ۲۳ هزار دیگ غذای گرم پخت و توزیع می شود. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: برنامه ریزی و زمینه سازی برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع سبد معیشتی و توزیع سبد کالا برای مددجویان با اولویت نیازمندان در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های کمیته امداد استان در این ماه است.

 

الهی راد با بیان اینکه در طرح اطعام مهدوی سال گذشته بیش از ۲۳ هزار دیگ غذای گرم پخت شد از مردم خواست کمک های خود را به مددجویان اختصاص دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که این رقم نسبت به سال ۹۹ بیش از 36 درصد رشد داشته است.

 

وی گفت: بخش ویژه ای از زکات مردم استان در امور نیازمندان شامل تهیه جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه تحصیل، آزادی نیازمندان، تأمین مسکن و رفع نیازهای معیشتی محرومان هزینه شده است.

 

الهی راد بیان کرد: بخشی از زکات پرداختی مردم استان برای ساخت و یا تکمیل پروژه‌های عمرانی شامل مسجد، خانه عالم و حسینیه و مسکن مددجویان هزینه شده است.

 

 

 

کد خبر 1162524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha