رمضان، ماه انس با قرآن است

سبزی ، گفت: در رمضان، ماه انس با قرآن، باید ویژگی همدم بودن با قرآن را در خود ایجاد کنیم و رابطه تنگاتنگ و جدی با آن داشته باشیم؛ زیرا قرآن، کتاب کامل انسان سازی است.

حجت الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی های منحصری که دارد در میان ماه های سال قمری برترین است؛ قرآن کریم می فرماید: «ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.»

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب افزود: در ماه مبارک باید تمام اعضا و جوارح را از حرام دور نگه داشت و با اخلاص، توکل و توسل از اهل بیت(ع) و عمل به دستورها و احکام قرآن کریم و دوری از گناهان، انجام توبه نصوح و واقعی، عبادت، شب زنده داری، درک فضیلت شب قدر فضیلت ماه مبارک رمضان را درک کرد و از آن در راستای رسیدن به کمال حرکت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه پرفیض و مبارک رمضان، محفل نورانی جزء خوانی قرآن کریم در مساجد شهرستان  با رعایت پروتکل های بهداتشی برپا می‌شود. 

 

 

حجت الاسلام سبزی تصریح کرد: همچنین مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان‌ باحضور قاریان برجسته شهرستان در حرم احمد ابن‌اسحاق(ره)  در حال برگزار است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب اظهار کرد: جزء خوانی قرآن کریم ،اعزام‌ مُبلغ به روستاها ، برپایی نمازهای جماعت و آموزش قرآن و روان خوانی از برنامه های این سازمان در ایام مبارک ماه رمضان است.

کد خبر 1162528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha