« جشن بزرگ رمضان» در محلات رشت برگزار می‌شود

محجوب از برگزاری جشن بزرگ رمضان با عنوان « جشن امی محله» همرمان با ماه رمضان در محلات رشت خبرداد.

« علی محجوب » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به تشریح برنامه‌های این ماه مبارک پرداخت و گفت: همزمان با این ایام، جشن بزرگ ماه مبارک رمضان با عنوان « جشن امی محله» در رشت برگزار می‌شود.

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این جشن از امشب (۱۵ فروردین) در محله سیاه اسطلخ رشت آغاز می‌شود افزود: این جشن‌ها بعد از نماز مغرب و عشا به مدت ۱۰ شب در ۱۰ محله رشت تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

 

وی اعلام کرد: محله جانبازان، معلولین، حمیدیان، مسکن مهر، دخانیات، پاربیجار، پارس ۳ و پیاده راه فرهنگی محلات برگزار کننده جشن بزرگ رمضان در رشت هستند.

 

محجوب از برگزاری مسابقه عکاسی «ماه مهربانی» خبرداد و تصریح کرد: این مسابقه با همکاری خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان در سه موضوع «اخلاق و مهرورزی»، «افطاری ساده» و «تزئین آش نذری» برگزار می‌شود.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه را ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرد و اذعان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و ارسال اثر می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۲۷۷۵۱۲۰ تماس حاصل کنند.

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از دیگر برنامه‌های این سازمان که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود را برنامه «شهر باران، شهر قرآن» برشمرد و اظهارکرد: محفل سی روز با قرآن کریم در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1162532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha