برگزاری نماز تراویح در مساجد اهل سنت

ماموستا محمدی، گفت: رمضان به عنوان ماه نزول قرآن سراسر از خیر و برکت است و خوشبختانه روحانیون روانسر همزمان با سراسر کشور ماه رمضان را آغاز کردند و نماز تراویح در همه مساجد برقرار است.

ماموستا ملا سید محمد محمدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رمضان ماهى است که اهل نیکى و بخشش در آن به رحمت خدا نزدیک مى‏ شوند و انسان هاى بد کار و شرور از رحمت خدا دور مى ‏شوند، درهاى جهنم بسته و درهاى بهشت باز مى‏ شوند.

 

 

امام جمعه روانسر با اشاره به اهمیت روزه در ماه مبارک رمضان افزود:  روزه وسیله نگهدارى از گناهان و سپر نفس روزه‏دار در برابر پیروى از خواهش‌هاى نفسانى در دنیا و در برابر عذاب خدا در روز رستاخیز است. روزه دژى مستحکم براى روزه‏دار در برابر دام فریب شیطان است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:خداوند این ماه را وسیله ای برای پاک کردن گناهان بندگان قرارداده است. دراین ماه است که خداوند مهربان ، سفره ی ميهماني را براي بندگانش مي گستراند و روزه داران را بر سر سفره ی لطف و کرم خويش ميهمان مي کند .

 

 

ماموستا محمدی با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سالجاری تصریح کرد: تحقق منویات و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات است و نسل جوان و نوجوان کشور باید از جهاد و تلاش هایی که برای اعتلای اسلام و انقلاب صورت گرفته و دستاوردهایی که حاصل شده آگاه شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1162554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha