محفل سی روز با قرآن کریم « شهر باران، شهر قرآن» در رشت برگزار می شود

ثقتی گفت: محفل جزء خوانی قرآنی کریم با عنوان « شهر باران، شهر قرآن» همه روزه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر می‌شود.

«رضا ثقتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری محفل سی روز با قرآن کریم در گیلان خبرداد و گفت: محفل جزءخوانی قرآن کریم با عنوان « شهر باران، شهر قرآن » در رشت برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه سی روز با قرآن از برنامه‌های مهم رمضانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است افزود: این محفل هر روز ساعت ۱۶ عصر با حضور قاریان برجسته در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر می‌شود.

 

وی استقبال همه ساله روزه‌داران مومن از این محفل را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیست و دومین دوره این محفل امسال بعد از یکسال وقفه به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

ثقتی با بیان اینکه محفل « سی روز با قرآن» با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و انجمن قرآن و عترت گیلان برگزار می‎‌شود اعلام کرد: قرائت روزانه قرآن، تلاوت، تفسیر، مسابقه مفاهیم از برنامه‌های روزانه در کنار برنامه‌های جنبی چون نمایشگاه کتاب، عکس و خوشنویسی است.

 

کد خبر 1162601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha