برگزاری  محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضوراعضای کانون مساجد در پاوه

قادری، گفت: امسال به همت جوانان اعضای کانون مساجد مولوی مسجد قبای پاوه، در ایام ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است.

مصلح قادری گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  ماه مبارک رمضان, ماه تولد قرآن, ماه انس با قرآن, ماه بهار قرآن, و ماه شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن فرا مى رسد.

 

 مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد مولوی پاوه افزود: در ماه نزولِ قرآن کریم، تلاوت این کتاب آسمانی ثواب بیشتری نسبت به دیگر ایام سال دارد در روایات متعدد به این موضوع اشاره شده است و تلاوت هر چه بیشتر قرآن کریم توصیه شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری محفل جز خوانی قرآن خاطر نشان کرد: این برنامه نورانی با استقبال خوب علاقمندان و بخصوص جوانان عزیز با تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط  ملا محسن رستمی و عالم ازکات از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت. 

 

قادری تصریح کرد:این برنامه هر روز بعد از نماز عصر و با تلاوت یک جزء از کلام الهی در مسجد قباء پاوه برگزار  و برداران و خواهران علاقمند می توانند با حضور در آن، از فیوضات کلام الهی بهره مند شوند.

 

وی در پایان گفت:  بهترین زمان یادگیری و فراگیری قرآن، ماه رمضان است، ماه رمضان یک زمان برای جلا دادن و بهبود خود و رهایی از عادت های بد بوده و بهترین زمان برای تقویت روابط خانوادگی و حل اختلافات است.

 

کد خبر 1162627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha