ساخت مسکن ارزان قیمت در ۶شهر مازندران کلید خورد

علیخانی از اجرای فاز اول نهضت مسکن ملی در شش شهر مازندران با همکاری بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد و گفت: تلاش داریم ۷۴۵مسکن ارزان قیمت برای فاقدین مسکن احداث شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا علیخانی» امروز(۱۵فروردین) در حاشیه آئین کلنگ زنی و آغاز احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه برای استان مازندران سالیانه ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن درنظر گرفته شد ما تمام تلاشمان را به کار میگیریم تا بتوانیم نیازهای موجود در این حوزه را مشخص و برطرف کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: در بحث تامین زمین که پیش نیاز ساخت مسکن است ما تمام دستگاه‌ها را بسیج کرده‌ایم تا برای تامین و تغییر کاربری زمین و همینطور برنامه لازم برای اعتبار موردنیاز برای قشر محروم وارد عمل شوند‌.

 

وی از تصمیم برای رفع مشکلات دریافت امتیازات انشعاب آب، برق و گاز و همچنین مجوزات ساخت و ساز در این حوزه خبر داد و گفت: نکته مهم این است که به‌دنبال برنامه‌ای برای انتخاب پیمانکاران و سرمایه‌گذارانی هستیم که برای امر ساخت به ما کمک کنند.

 

علیخانی مرحله اول این اقدام را نقطه شروعی برای راهبردی و استراتژیکی‌ترین برنامه در دولت ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم مسکن با کیفیت در کوتاه‌ترین زمین را به‌دست نیازمندان برسانیم.

 

کد خبر 1162656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha