برگزاری محافل انس و نشست های تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرکه فارس و حافظیه

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: محافل انس با قرآن کریم و نشست های تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرکه فارس و حافظیه به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (دوشنبه 15 فروردین) با اشاره به برگزاری سلسله نشست های تفسیر قرآن کریم در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: نشست های تفسیر قرآن کریم با حضور اساتید مجمع مفسرین حوزه علمیه قم در استان فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: نشست های تفسیر قرآن کریم در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) از ساعت 19 تا 19 و 30 دقیقه توسط آیت الله «فاطمی»، عضو مجمع مفسرین حوزه علمیه قم در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این سلسله نشست ها با حضور آیت الله «فاطمی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در مصلای جمعه شهر فسا قبل از نماز مغرب با حضور حجت الاسلام «خواجوی» و در امامزاده پیرمراد (ع) استهبان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر توسط حجت الاسلام «میر معزی» برگزار می شود.

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچنین نشست های تفسیر قرآن کریم در امامزاده فضل (ع) در جهرم بعد از نماز ظهر و عصر و قبل از نماز مغرب با حضور حجت الاسلام «حمیدی مقدم» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در 2 مرحله از 20 تا 24 و از 25 تا 31 فروردین، 20 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در بقاع متبرکه شهرستان های شیراز، سروستان، ممسنی، کازرون، کوار، مرودشت، میمند، فسا، استهبان، جهرم، بیضا، سپیدان و داراب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به برنامه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در شیراز گفت: این مراسم در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز قبل از نماز مغرب در روز 15 رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) با تلاوت «سید مصطفی حسینی» برگزار می شود.

وی افزود: در مسجد تاریخی «نصیرالملک شیراز» قبل از نماز مغرب 14 رمضان با تلاوت «سید مصطفی حسینی» و در دانشکده علوم قرآنی شیراز قبل از اذان ظهر 9 رمضان با تلاوت حاج «قاسم مقدمی» این مراسم برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام صفری گرایی از برگزاری برنامه محافل انس با قرآن کریم در آرامگاه حافظیه نیز خبر داد و گفت: قبل از اذان مغرب 23 فروردین با تلاوت حاج «قاسم مقدمی» و قبل از اذان مغرب 30 فروردین با تلاوت «سید مصطفی حسینی» شاهد اجرای این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

کد خبر 1162684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha