آغاز ثبت نام شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرويس مدارس در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فراخوان و ثبت نام‌ شرکت‌های حمل و نقل درون شهری دانش آموزی از ۱۵ فروردین جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عمار زاهدی » در گفتگویی خبری با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: فراهم سازي شرايط مناسب براي جابجایی دانش آموزان در بستری امن از وظایف ذاتی سازمان حمل و نقل بوده که از ظرفيت موجود بايد استفاده و زير ساختها گسترش  و بهبود پيدا كند.


زاهدی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا و تاکید بر بازگشایی کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری، شرکت های حمل و نقل واجد شرایط بخش خصوصی می‌توانند، در امر ایاب و ذهاب دانش آموزان با سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرعباس همکاری کنند.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس افزود: با توجه به اهميت اين موضوع سازمان مدیریت  حمل و نقل در جهت افزايش توان عملياتي وسرویس دهی مناسب به دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی شهربندرعباس، از رانندگان متقاضی (شخصی، تاکسی) نیز جهت همکاری دعوت بعمل می‌اورد.

 

وی عنوان کرد: متقاضیان تا پایان فروردین ماه جاری مهلت دارند در ساعات اداری به حوزه معاونت برنامه ریزی سازمان واحد سرویس مدارس واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07633660478 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1162685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha