مساجد استان البرز پایگاه قرآنی با هدف تحقق منویات رهبری می شوند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت های قرآنی در سطح مساجد استان البرز گفت: رویکرد مساجد استان‌البرز افزایش برنامه های قرآنی‌ با توجه به منویات اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مساجد استان البرز پایگاه قرآنی با هدف تحقق منویات رهبری می شوند.

سرپرست امور مساجد استان البرز افزود: حضور پرشور جوانان در عرصه فعالیت های قرآنی یکی از مهمترین مسائلی است که همواره مورد تایید است.

وی اظهار کرد: مساجد استان البرز با هدایت مدیران مسجد که ائمه مساجد هستند در مسیر رشد فعالیت های قرآنی با تکیه بر ظرفیت جوانان فعالیت می کنند.

به گفته حجت الاسلام مرادی تحقق مسجد تراز اسلامی منوط به پایندگی و پویایی مسجد است که این مهم با محوریت توجه به جایگاه جوانان محقق می گردد.

وی ادامه داد: در سطح استان البرز بیش از ۸۰۰ مسجد وجود دارند که ۳۹۰ مسجد از کانون فرهنگی هنری بهره مند هستند و همین امر‌ اهرمی برای رشد فعالیت های مسجدی است

حجت الاسلام مرادی گفت: رویکرد مساجد استان‌البرز افزایش برنامه های قرآنی‌ با توجه به منویات اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1162686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha