آغاز پذیرش داوطلب در حوزه هاي علميه خواهران استان تهران

همزمان با پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران در سراسر كشور، پذیرش داوطلب در حوزه هاي علميه خواهران استان تهران نیز از امروز ۱۵ فروردین ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران در سراسر كشور، پذیرش داوطلب در حوزه هاي علميه خواهران استان تهران نیز از امروز ۱۵ فروردین ماه آغاز شد.

 

پذیرش مقطع عمومی(سطح۲) در دو دوره ویژه دارندگان مدرک دوره اول متوسطه و دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر انجام خواهد شد.

پذیرش مقطع عالی (سطح سه) در رشته تفسير و علوم‌ قرآنی، فقه ‌و اصول، تاريخ اسلام، کلام اسلامی، فلسفه‌ اسلامي، مدرسی ادبیات عربی، اخلاق و تربیت اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان انجام می­ شود.

پذیرش مقطع تخصصي (سطح 4) نيز  با 5 رشته تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه، کلام اسلامی و علوم و معارف قرآن صورت می گیرد.

براساس این گزارش، در خصوص داوطلبانی که سابقه تحصیل در مراکز حوزوی را داشته اند، گفته شده است: با توجه به حذف آزمون بازپذیری، این دسته از داوطلبان که به دلایل غیرانضباطی، موفق به اتمام تحصیلات نشده اند در صورتی که قصد ادامه تحصیل داشته باشند، در صورت داشتن شرایط پذیرش مندرج در دفترچه های پذیرش بایستی از طریق نام نویسی اولیه ثبت نام و پس از موفقیت در مرحله آزمون و مصاحبه، واحدهای گذرانده شده آن ها بر اساس ضوابط جدید آموزشی تطبیق داده می‌شود.

پذیرش از 15 فروردین ماه تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و منابع آزمون و مصاحبه می توانند به پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

آزمون ورودی نیمه دوم تیرماه سال 1401 در کلیه مقاطع تحصیلی در مراکز آزمون سراسر کشور برگزار خواهد شد. مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش، اطلاع از پذیرش مدرسه علمیه انتخابی در فهرست مدارس علمیه قبل از ثبت نام به تمامی داوطلبان توصیه می شود.

 

کد خبر 1162704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha