فاطمیه سنندج میزبان محافل جزء‌خوانی قرآن کریم است

مسئول هیئت مذهبی محبین حضرت زهرا(س) شهرستان سنندج گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در فاطمیه سنندج برگزار می‌شود.

مهین سوزنی مسئول هیئت مذهبی محبین حضرت زهرا(س) شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محافل جزء‌خوانی قران کریم هر روز در فاطمیه سنندج با مشارکت بانوان هیئتی برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سنندج برگزار می‌شود، افزود: سنندج به شهر مسجد و مناره‌ها مشهور است و این مهم بیانگر اهمیت مردم این مرز و بوم به مجالس و محافل معنوی است.

 

 

سوزنی ماه مبارک رمضان را فرصت ارزشمندی برای تقویت فعالیت‌های دینی خواند و بیان کرد: باید از این فرصت برای مشارکت بانوان در اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی بهره برد.

 

 

وی با بیان اینکه محافل جزء‌خوانی قرآن کریم هر روز در فاطمیه سنندج دایر است، گفت: این آئین معنوی هر روز صبح در محل فاطمیه شهرستان سنندج با حضور بانوان مؤمن شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

 

 

مسئول هیئت مذهبی محبین حضرت زهرا(س) شهرستان سنندج یادآور شد: علاوه بر تلاوت یک جزء کلام الله مجید، قرائت دعای مخصوص روزهای ماه مبارک رمضان نیز در این محفل انجام می‌شود.

 

 

وی اضافه کرد: تفسیر آیاتی از قرآن کریم با حضور خانم اثباتی از اساتید حوزه علمیه خواهران سنندج نیز از دیگر برنامه‌های این هیئت مذهبی است که در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

کد خبر 1162707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha