دیدار دکتر کولیوند با اعضای کمیسیون عمران مجلس/ قول نمایندگان برای تقویت خدمات هلال‌احمر

در نشست رئیس جمعیت هلال‌احمر با برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت و تقویت فعالیت‌های هلال‌احمر بخصوص در زمینه خدمات امدادونجات تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند در ابتدای این نشست، اقدامات انجام شده از سوی هلال‌احمر به خصوص در حوزه امدادونجات و رسیدگی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی در ایام نوروز را تشریح کرد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت امدادگران، اعضای جوان و داوطلبان در خدمت با انگیزه و بی منت به هموطنان، مشکلات موجود در حوزه استخدام و معیشت نیروهای امدادی را تشریح کرد و خواستار حمایت مجلس از هلال‌احمر و کمک به رفع این مشکلات شد.

دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، از فعالیت‌های ارزنده و اثرگذار جمعیت هلال‌احمر چه در حوادث و چه در شرایط عادی و در مناسبت‌های مختلف از جمله در ایام نوروز، تقدیر و بر آمادگی مجلس برای حمایت از هلال‌احمر تاکید کرد.

همچنین در این نشست تعدادی از اعضای کمسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از خدمات هلال‌احمر، پیشنهادات خود را برای تقویت فعالیت‌های هلال‌احمر، ارائه و بر رسیدگی به وضعیت منابع انسانی و تجهیزات و ناوگان مورد نیاز در حوزه امدادونجات در سال جاری تاکید کردند.

گفتنی است در این جلسه دکتر عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس، ولی پور رئیس سازمان امداد نجات و دکتر پورساداتی مدیرکل امور مجلس، رئیس جمعیت هلال‌احمر را همراهی کردند.

کد خبر 1162770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha