برپایی محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان زنجان

حجت‌الاسلام کرمی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم با حضورقاریان برتر استان در مساجد استان زنجان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مبارک رمضان یک فرصت طلایی برای دینداران و مردم متدین است تا از ظرفیت بی‌نهایت این ماه عزیز استفاده معنوی هر چه تمام‌تر داشته باشند.

 

حجت الاسلام مختار کرمی ادامه داد: در بقاع متبرکه در ایام ماه رمضان، برنامه‌هایی چون تلاوت قرآن، نماز جماعت، ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم و برپایی خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود.

 

وی گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم در سطح استان در بقاع متبرکه شاخص از جمله حسینیه اعظم، زینبیه، امامزاده سید ابراهیم زنجان، امامزاده سید ابراهیم شهر سجاس، حرم قیدار نبی (ع)، امامزاده سید اسماعیل شناط ابهر و مساجد استان مشغول فعالیت فرهنگی از جمله سخنرانی و بیان احکام برگزاری شب‌های احیا خواهند بود.

 

کرمی با اشاره به اینکه در ماه رمضان علاوه از وجود سه مفسر قرآن کریم که 2 نفر از قم در استان حضور دارند بهره خواهیم برد، اضافه کرد: همچنین در این ایام از کلاس تفسیر آیت‌الله‌ خاتمی نماینده ولی فقیه در استان بهره‌مند خواهیم شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در همه بقاع شاخص استان محفل جز خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین محفل جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان هر روز بعد از ظهرها ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار و از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

 

وی گفت: در این ایام مبارک در سطح استان چندین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر استان برگزار و چندین محفل ختم قرآن در مساجد استان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1162826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha