فراخوان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)

ستاد اقامه نماز به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند نسبت به برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ستاد اقامه نماز با انتخاب کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی علیه السلام» تألیف خدابخش کرمیان و تهیه شده در انتشارات ستاد اقامه نماز در طلیعه ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه کرده است و از ویژگی های این کتاب می توان به نو و کاربردی بودن محتوا ، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

 

براساس این گزارش، این مسابقه به صورت سراسری در بهار ۱۴۰۱ و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان لغایت پایان اردیبهشت ماه در کلیه استان های کشور و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

 

 

همچنین، علاقه مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت کنند و مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین الی ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ است.

 

 

گفتنی است، آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

 

 

لازم به ذکر است، نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خرداد مصادف با میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام ) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و وبگاه های دستگاه های اجرایی مشارکت کننده اعلام می شود.

 

کد خبر 1162847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha