کانون فرهنگی «کودک خلاق» در بانه راه اندازی شد

کانون فرهنگی تبلیغی «کودک خلاق» به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از راه‌اندازی و آغاز فعالیت کانون فرهنگی تبلیغی «کودک خلاق» با مدیریت شیوا طاهری بانه در بانه خبر داد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان این که این مجموعه در جهت رشد و تعالی فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های این کانون می توانیم شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ترقی آینده‌سازان شهرستان باشیم.

 

وی افزود: این مرکز دارای کتابخانه، اتاق آموزش، اتاق پژوهش‌های دینی کودکان و نوجوانان و اتاق بازی و سرگرمی مجهز به بازی‌های فکری و نیز کارگاه‌های نوشتن خلاق و شعر و داستان، قصه گویی، پرورش خلاقیت، نقاشی و سفالگری است.

 

رازیانی گفت: فعالیت‌ها و کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی ویژه کودک و نوجوان ۶ تا ۱۷ سال در این کانون مهیا است و این کانون فعالیت خود را از ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرده و با هدف تبلیغ دین اسلام و مبارزه با جنگ نرم فرهنگی، از روش‌های نوین هنری، ورزشی و … استفاده می‌کند.

 

حجت‌الاسلام عارف رازیانی، فعالیت‌های آموزشی و آماده‌سازی بستر مناسب در زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی مانند: آموزش قرآن کریم، احکام، اخلاق و سایر مهارت‌های فرهنگی دینی را در رآس امور فعالیت کانون‌ها عنوان کرد.

کد خبر 1162873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha