اجرای ۳۶۰۰ برنامه طی ماه مبارک رمضان در زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: طی ماه مبارک رمضان سه هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه با حضور ۴۵ مبلغ در ۴۵ مسجد شهرستان زیرکوه اجرا می شود.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اينکه سه هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه در زیرکوه طی ماه مبارک رمضان اجرا می شود، گفت: برگزاری مراسم‌جزخوانی قرآن در مساجد و در فضای باز پارک ها و گلزار مطهر شهدای گمنام شهر به صورت محله محور یکی از مهم ترین برنامه ها است.

 

وی به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین اشاره کرد و افزود: این طرح آموزشی مجازی با هدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کمی و کیفی محافل خانگی قرآن و توانمندسازی مربیان قرآن توسط خانه قرآن انصارالمهدی (عج) برگزار اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: برگزاری جلسات تفسیری در مساجد، تقدیر از خانه های قرآن برتر، جمع آوری و معرفی الگوهای ناب قرآنی، ختم قرآن و هدیه به شهدا در مراکز قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی به صورت آنلاین و ترویج تلاوت و تدبر در کلام وحی در هیئات مذهبی از دیگر برنامه های اداره در ماه مبارک رمضان است.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با بيان اينکه ۴۵ مبلغ در ماه مبارک رمضان در ۴۵ مسجد این شهرستان حضور دارند، گفت: مبلغان به موضوعات مختلفی از جمله جهاد تبیین با موضوع امیدآفرینی و مقابله با شبهات و توطئه های دشمن و تبیین اهمیت فرزند آوری و تکثیر نسل خواهند پرداخت.

 

 

کد خبر 1162899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha