اجرای ویژه برنامه «با این ستاره ها» در ایام ماه رمضان به همت کانون «انصارالحجه» جهرم

بهروزی از برگزاری ویژه برنامه «با این ستاره ها» با اجرای مناجات خوانی و روایت گری از شهدا در ایام ماه رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم، برنامه «با این ستاره ها» در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم افزود: این برنامه با اجرای برنامه مناجات خوانی و روایت گری از شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس انجام می شود.

 

وی بیان کرد: روایتگری این ویژه برنامه را حجت الاسلام «علی زینی فرد» بر عهده دارد و حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» نیز به قرائت مناجات خوانی می پردازد.

 

بهروزی به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه «با این ستاره ها» شب های جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 22 در گزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری ویژه برنامه تحویل سال را نیز در گلزار شهدا برگزار کرده است، عنوان کرد: این برنامه نیز هر سال به همت بچه های مسجد برگزار می شود که حضور پرشور مردم جلوه های زیبایی را به آن می بخشد.

 

کد خبر 1162924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha