زیرساخت‌های لازم برای برپایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد فراهم شده است

اسماعیل‌زاده گفت: شهرداری مشهد همکاری لازم در خصوص آماده سازی زیرساخت برای برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت را فراهم کرده تا تشکل ها و مجموعه های قرآنی حاضر در این نمایشگاه، پانزدهمین دوره را به شیوه متفاوت در دل محلات برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف اسماعیل‌زاده» امروز سه‌شنبه (16 فروردین) در نشست خبری تشریح برنامه‌های پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد بیان کرد: ما در شهرداری همکاری لازم در خصوص آماده‌سازی زیرساخت برای برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت را فراهم کرده‌ایم تا تشکل‌ها و مجموعه‌های قرآنی که در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، پانزدهمین دوره را به شیوه متفاوت در دل محلات برگزار کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با تاکید بر کمک شهرداری مشهد در حوزه زیرساخت‌ها در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در بوستان‌های مشهد و بحث صوت برای هیات‌های مذهبی در شب‌های قدر گفت: مهمترین آورده این نوع برگزاری در موضوع کار فرهنگی، مخاطب شناسی فعالیت است.

وی تصریح کرد: امسال در کنار برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در بوستان‌ها، ویژه برنامه «شهر میهمان ما» برگزار می‌شود. بر اساس این ویژه برنامه در برخی مناطق بحث ترتیل‌خوانی و در برخی مناطق یک ساعت اول بحث ترتیل‌خوانی و یک ساعت دوم‌ با پرداختن به سوره نور در قالب برنامه‌های شاد قرآنی فضای مفرحی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

انتهای پیام
 

کد خبر 1162968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha