قرائت زندگی نامه شهدا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ماه رمضان

حجت الاسلام امینی از آشنای جوانان و نوجوانان روزه دار باشهدا در ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام «سید تقی امینی» ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف با حضور گسترده اعضای کانون و نمازگزاران ترتیب داده شده است که بحمدالله در دو روز اول ماه مبارک با استقبال گسترده روبرو بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه جزء خوانی قرآن کریم از جمله برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است، بیان کرد: قرائت قرآن کریم، بیان احکام، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... نیز از دیگر برنامه های است که در این ماه پرخیر و برکت در مسجد انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت قرآن کریم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مشهدی از برنامه های روز اول ماه مبارک رمضان بوده است، بیان کرد: ثواب روز اول به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ادامه داد: قرائت بخشی از زندگی نامه شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت ها و از خودگذشتگی این بزرگ مرد تاریخ از دیگر برنامه های این روز بود.

 

حجت الاسلام امینی قرائت جزء دوم قرآن کریم در روز دوم ماه مبارک رمضان و خواندن قسمتی از زندگینامه شهید ابراهیم هادی را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: ما قصد داریم در طول ماه مبارک رمضان به معرفی شهدای پرداخته و هر چه بیشتر اعضای کانون را با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی آشنا کنیم.

 

وی همچنین اضافه کرد: بیان نکات اخلاقی توسط حجت الاسلام والمسلمین مشهدی از جمله برنامه های دومین روز از ماه مبارک رمضان بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با اشاره به اینکه برنامه های این ایام با همکاری کانون، هیئت باب الحوائج علیه الاسلام و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم علیه الاسلام اراک برگزار می شود، اضافه کرد: ثواب روز دوم نیز به شهید ابراهیم هادی تقدیم شد.

 

انتهای پیام

کد خبر 1162989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha