بصیرت و شجاعت سردار طوسی از این شهید والامقام چهره بین المللی ساخت

نجفی گفت: بصیرت و شجاعت سردار طوسی از این شهید والامقام چهره بین المللی ساخت که باید در شناساندن بیشتر این چهره تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، سرهنگ «علی نجفی» (۱۶فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یادواره سردار طوسی تلنگری بر همه ما برای ادامه دادن راه شهدا و فرهنگ سازی در این بخش برای نسل جدید است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همه ما در قبال شهدا وظیفه سنگینی برعهده داریم و ضرورت پرداختن به شهدا و خانواده شهدا، ارزشی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایثار، شهامت، بصیرت، مردم داری و مردمی وبدن از ویژگی های منحصر به فرد سردار طوسی به عنوان قائم مقام لشکر ۲۵کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که لحظه ای از رزمندگان و حضور در جبهه ها غافل نبود.

 

نجفی گفت: بصیرت و شجاعت سردار طوسی از ایشان چهره بین المللی ساخت که باید در شناساندن بیشتر این چهره تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همه ما در قبال شهدا مسئولیم و با توجه به اینکه برای هر صندلی که ما به عنوان مسئول بر روی آن نشسته ایم ۷۲ شهید خون داده اند تا ما در آرامش باشیم، ادامه راه این شهدا و در مسیر حق و حقیقت بودن و عمل به وصایای شهدا از مهمترین وظایف است.

 

وی یادآور شد: در فضای نورانی نظامی تنفس می کنیم که با خون شهدا به این جایگاه و درجه رسیده است و نباید به راحتی از کنار این خون شهدا عبور کنیم و باید فرهنگ سازی مناسبی در این بخش انجام شود تا نسل جدید با ارزش های انقلاب و شهید و شهادت بیش از پیش آشنا شود.

کد خبر 1163062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha