معاون حقوقی و  پارلمانی رئیس جمهور سخنران یادواره سردار طوسی

بابایی از برگزاری یادواره سردار طوسی و ۴۳۶ شهید شهرستان نکا در روز ۱۸فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: «سیدمحمد حسینی» معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور برای سخنرانی در این بادواره دعوت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «عبدالرضا بابایی» (۱۶فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اینکه ما بتوانیم ارزش های نظام خود را به نسل جدید و نسل های بعدی منتقل کنیم وظیفه مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

 

فرماندار نکا افزود: سردار طوسی نقش ارزنده ای در طول هشت سال دفاع مقدس داشت و نمی توان از این ارزش ها به راحتی عبور کرد و مهمترین وظیفه ما شناساندن این ارزش های دفاع مقدس به عنوان گنجینه به نسل جدید و جوان جامعه است.

 

وی خاطر نشان کرد: سردار طوسی، انسانی بصیر بود که در طول انقلاب و بعد از آن و در دوران دفاع مقدس بصیرت و دوراندیشی این سردار موجب برکات فراوان برای نظام شد.

 

بابایی گفت: ۱۸ فروردین ماه نکا میزبان یادواره سردار طوسی و ۴۳۶شهید است و تلاش داریم تا در راستای فرهنگ سازی شهید و شهادت برای نسل جدید جامعه الگوسازی شود.

 

فرماندار نکا افزود: این بادواره ساعت ۱۷عصر با سخنرانی «سیدمحمد حسینی» معاون حقوقی و  پارلمانی رئیس جمهور در مصلای نکا برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور بر سر مزار این فرمانده شهید و بیان روایت‌های جنگ و دوران دفاع مقدس و رشادت‌های این شهید والامقام برای نسل جدید و همچنین جمع‌آوری خاطرات شهید طوسی از زبان همرزمانش از برنامه‌های مهم ما برای سالگرد شهادت سردار طوسی در نکاست.

کد خبر 1163064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha