مسجد نقش پر رنگ و ارزنده در تربیت نسل ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد

امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند نقش مساجد را در همه امور خصوصا حل مشکلات و معضلات، کمک به نیازمندان و جذب جوانان جهت امور فرهنگی را پررنگ دانست و گفت:‌ مسجد نقش پر رنگ و ارزنده در تربیت نسل ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم کلنگ زنی احداث مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام روستای وسکاره بخش رودهن شهرستان دماوند با حضور امام جمعه بخش رودهن، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای وسکاره و جمعی از خیرین، معتمدین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این مراسم بیان کرد: از ضروریات هر محله تأسیس مسجد است و این نیاز باید با حمایت مسئولین و خیرین و خود مردم برطرف شود.

 

وی نقش مساجد را در همه امور خصوصا حل مشکلات و معضلات، کمک به نیازمندان و جذب جوانان جهت امور فرهنگی را پررنگ دانست و تصریح کرد:‌ مسجد نقش پر رنگ و ارزنده در تربیت نسل ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان بیان داشت: قدردان زحمات مردم، خیرین، هیئت امنا و مسئولین هستیم که دغدغه ی مسائل تربیتی و فرهنگی را دارند.

کد خبر 1163082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha