تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی، نیاز امروز جامعه است

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و تفسیر قرآن و بیان احکام شرعی نیز نیاز مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان سلطانیه در نشستی با حضور علما و مبلغان این شهرستان با اشاره به دعای ۴۴ صحیفه سجادیه از ماه رمضان به عنوان ماه خدا، ماه روزه، ماه قیام و ماه اسلام نام برد و گفت: لقای خداوند بالاترین پاداش روزه دار است.

 

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب به نقش علما در پاسداری از دین اشاره کرد و با بیان اینکه بقای ارزش های دینی و احکام الهی مرهون تبلیغ و ارشاد علماست، افزود: علما مرزبانان اعتقادی مردم و مانع نفوذ شیاطین بر اعتقادات مردم هستند.

 

وی از طلاق و اعتیاد بعنوان دو عامل مهم خانواده یاد کرد و با اشاره به عواقب اعتیاد و طلاق گفت: مباحث مربوط به طلاق و اعتیاد باید مورد توجه مبلغین در مساجد قرار گیرد.

 

حسینی نسب با تاکید بر جهاد تبیین در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و مقابله با القای ناکارآمدی نظام اسلامی گفت: مقابل تبیین تحریف است و اگر فریضه تبیین انجام شود، تحریف واقع می شود.

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و تفسیر قرآن و بیان احکام شرعی نیز نیاز مردم است.

 

براتی فرد فرماندار شهرستان سلطانیه نیز در این جلسه بر تعامل علما و طلاب و فرمانداری تاکید کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد حاضر می شود و با مردم در ارتباط است.

 

در ادامه جلسه نیز هر یک از مبلغین به بیان فعالیت تبلیغی و ارائه نقطه نظرات پرداختند.

کد خبر 1163100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha