پرداخت بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان رامسری

سرایی گفت : سال گذشته ۹ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت شهرستان رامسر از منابع تبصره ۱۶ بانک های عامل ، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و اشتغال روستایی پرداخت شد.

«پرویز سرایی»در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه در شهرستان رامسر استان مازندران یک هزار و ۶۹۰خانوار  معشیت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند،  اظهار کرد: یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امدادارائه وام های اشتغال و کارگشایی به مددجویان و نیازمندان است.

 

رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان را پیگیریم، گفت : سال گذشته ۹ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان از منابع تبصره ۱۶ بانک های عامل ، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و اشتغال روستایی  پرداخت شد.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد تصریح کرد : تسهیلات اشتغال ارائه شده در بخش های صنفی، کشاورزی، دامداری، خدماتی، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

 

سرایی تصریح کرد : علاوه بر پرداخت تسهیلات،  ۲۸۲ نفر نیز از آموزش های فنی و حرفه ای، کسب و کار و پایدارسازی بهره مند شدند.

 

وی بیان کرد: به منظور پایدارسازی طرح های ایجاد شده ۶ راهبر شغلی برای حمایت از مددجویان ،سال گذشته با امداد همکاری داشتند .

 

کد خبر 1163156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha