توطئه بسیار خطرناک  در حرم رضوی را با دقت رصد می کنیم

kماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه حادثه رخ داده در حرم رضوی را به شدت محکوم می کنم.گفت: این توطئه بسیار خطرناک را با دقت رصد می کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه (۱۷فروردین)مجلس  شورای اسلامی در تذکری با محکوم کردن حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: این اقدام شنیع و غیرقابل دفاع آن هم در حرم مطهر رضوی، جایی که حرمت داره را به شدت محکوم می کنم.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار کرد:  همواره روحانیت از صدر مشروطه و حتی قبل تر از آن در نهضت تنباکو تا امروز پیش قراول بوده است، ما شیخ شهید شیخ فضل الله نوری برای احیای دین هدیه کردیم. شهدایی همچون شهید مفتح، شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید مصطفی خمینی در راه جهاد تبیین به شهادت رسیده اند.

وی خاطر نشان کرد:  عنصر فریب خورده یک فرد است، اما در واقعیت دست های پشت پرده همان دست هایی است که پیوسته به دنبال ایجاد نفاق و شقاق بین مسلمین است و ما این توطئه بسیار خطرناک را با دقت رصد می کنیم.

همچنین حجت الاسلم محمدتقی نقدعلی در تذکری در همین رابطه گفت:  اقدام مذبوحانه داخل حرم امن رضوی را از طرف همکاران و دوستان و حوزه علمیه محکوم می کنم. روحانیت از اول در میدان جهاد و شهادت بوده است، تصاویری از شهدای مجلس را در مجلس شورای اسلامی می بینیم و تعداد روحانیون که در راه اهداف انقلاب به شهادت رسیده اند هم مشخص است.

نماینده مردم خمینی شهر  در مجلس اظهار کرد:‌ استکبار جهانی کور خوانده که با سگان ولگرد خود عزیزان ما را در حرم رضوی به شهادت می رساند؛ شهدا به فضیلت خود رسیده اند اما این خون ها هر روز امت حزب الله را ثابت قدم تر می کند

کد خبر 1163174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha