مدارس قرآنی باید احیا شود

سیاهکلی مرادی گفت: یکی از اقدامات موثری که در دوره های گذشته صورت گرفته بود راه اندازی مدارس قرآنی بود که احیای این مدارس می تواند اقدامی مهم و موثر در حوزه توسعه آموزش معارف قرآنی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز که امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در حوزه آموزش و پرورش داشته و کارهای بزرگی در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش انجام شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: البته با وجود اقدامات مختلفی که در این حوزه صورت گرفته است ولی با نقطه مطلوب و انتظارات مقام معظم رهبری فاصله داریم و باید برای رسیدن به این نقطه تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات موثری که در دوره های گذشته صورت گرفته بود راه اندازی مدارس قرآنی بود که در زمینه تربیت دانش آموزان قرآنی بسیار موثر بود و احیای این مدارس می تواند اقدامی مهم و موثر در حوزه توسعه آموزش معارف قرآنی باشد.

 

سیاهکلی مرادی با اشاره به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان قرآنی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مدیران مدارس و معلمان با برگزاری دوره های ضمن خدمت در حوزه علم قرآنی موضوع مهمی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 1163185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha